چهارشنبه یکم مردادماه 1399-حمایت از تولیدکننده در فروشگاه بکوجا

به نام خدا

حمایت از تولیدکنندگان با افتتاح فروشگاه بکوجا، هم زمان با عید سعید قربان


همکار افتخاری بکوجا- مهندس امیرحسین مینایی


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، مراحل راه اندازی سامانه فروشگاهی بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی) با همت آقایان مهندس امیرحسین مینایی و مهندس امیر حسینی در دست اقدام بوده و پیش بینی می گردد که از روز دهم مردادماه سال جاری و هم زمان با عید سعید قربان قابل بهره برداری گردد.

براساس این گزارش، اولین محصولاتی که در این سامانه مورد حمایت قرار خواهد گرفت برنج و تخم مرغ محلی تولیدی در روستاهای کشور و با اولویت روستاهای استان های مازندران و گیلان که پایلوت شبکه سازی ملی-مردمی بکوجا نیز می باشند خواهد بود.


همکار افتخاری بکوجا- مهندس رادسعید


در جلسه ای که از ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 1399/04/31 و با حضور آقایان جواد رادسعید، امیرحسین مینایی، امیر حسینی، سید محمدمهدی لطفی زاده و خانم ها هاشمی و لاله برگزار شد، بر پیگیری اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت این سامانه و همچنین فعال سازی سامانه پیامکی بکوجا و همچنین دریافت درگاه الکترونیکی توسط خانم فرشته لاله تاکید شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا آقای مهندس عقیل قدیم مسئول شبکه سازی بکوجا و آقایان محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و محمد تاروردی زاده نماینده بکوجا در استان گیلان، هماهنگی های لازم جهت معرفی این فروشگاه به کشاورزان و روستائیان منطقه خود را به عمل آورند و به تدریج نسبت به معرفی محصولات آنان با اولویت تخم مرغ محلی و برنج بر روی سامانه فروشگاهی بکوجا اقدام شود.

در این جلسه نحوه تعامل با تولیدکنندگان و چگونگی کسب اطمینان از وجود محصول اعلام شده از سوی ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا به منظور ایجاد اعتماد در مشتریان و تضمین ارائه محصول به آنان، بخشی از محصولاتی که در سامانه فروشگاهی عرضه خواهد شد، توسط بکوجا خریداری و در انبار نگهداری گردد و بخشی نیز مستقیما توسط تولیدکنندگان و البته با مسئولیت خودشان نسبت به کیفیت و قیمت و نحوه تحویل محصول به مشتری عرضه و معادل مقدار کالای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی بکوجا، کالا و یا محصول به نماینده بکوجا در آن محل تحویل و در شرایط مناسب نگهداری گردد. همچنین وجه خرید محصولاتی که مستقیما توسط تولید کنندگان عرضه شده است، مسقیما به حساب ایشان واریز گردد.

براساس همین گزارش، آقای محرمعلی سرداری که در حال حاضر در روستای عمیدآباد استان زنجان مستقر می‌باشند، آمادگی خود را جهت معرفی نماینده بکوجا در این روستا و همچنین درخواست حمایت از تولیدات ساکنین این روستا در سامانه فروشگاهی بکوجا از طریق ارائه محصولات روز روستائیان، از جمله سیب زمینی، گوجه فرنگی، سیب درختی و لوبیا اعلام نمودند و مقرر شد تا آقای مهندس مینایی و آقای سید محمدمهدی لطفی‌زاده هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم را در این خصوص به عمل آورند.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *