جمعه-3 بهمن 1399-شبکه ملی مردمی بکوجا- استان مازندران روستاهای ازنوای،گالشکلا و سرخدشت

به نام خدا

شبکه ملی مردمی بکوجا- استان مازندران روستاهای ازنوای،گالشکلا و سرخدشت


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی از ادامه روند همکاری نیروهای جهادی برای تسریع در شکل گیری شبکه ملی-مردمی استان مازندران خبر داد.

براساس این گزارش، با توجه به عملکرد مناسب جهادگران قدیمی در شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران، مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در این استان به برگزاری جلسه ای باحضور آقایان مهندسین سیدعلی تقویان دهیار روستای سرخدشت، عبدالرضا سجادی عضو شورای سرخدشت، مصطفی قربانی کارشناس فنی دهیاری های بخش بهنمیر، مسعود امیری حسابدار دهیاری(صادرکننده توت فرنگی و سبزی خشک شده)،اسماعیل اکبری عضو شورای سرخدشت، سید مهدی اسماعیل زاده دهیار روستای ازنوای و صفرعلی صمدی کارمند دانشگاه مازندران و عضو شورای گالشکلا در دفتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبرداد.

شبکه ملی مردمی بکوجا- سرخدشت، ازنوای، گالشکلا


به موجب این گزارش، آقای مهندس محسن سلطانی نماینده استان مازندران به تشریح اهداف و نقطه نظرات بکوجا پرداخت.

در ادامه جلسه مهندس اکبری با اشاره به تجربه خود در تولید توت فرنکی و سبزی خشک شده، به بیان سوالاتی در خصوص نحوه حمل و پخش و بهداشت تخم مرغ که از محصولات ابتدایی سامانه فروش بکوجا است پرداخت .

نماینده بکوجا در استان مازندران در پاسخ به صحبت های انجام شده به امکان ارائه شماره تلفن و مشخصات تولید کننده در سامانه فروش بکوجا کرد که حاکی از حذف کامل واسطه در پخش محصولات در بکوجا می باشد، اشاره نمود.


محسن سلطانی-سیدعلی تقویان-عبدالرضا سجادی - مصطفی قربانی -مسعود امیری-اسماعیل اکبری- سید مهدی اسماعیل زاده - صفرعلی صمدی


محسن سلطانی در پاسخ به نحوه عملکرد و برخورد با موانع و مشکلات موجود در پروسه دریافت مجوزها از جمله بهداشت، به لزوم رعایت بهداشت در تولید محصولات غذایی خانگی اشاره نمود و مجموعه بکوجا را سازمان جدا از دولت دانست که معتقد به انجام هر گونه راه اندازی کسب و کار به منظور افزایش سرانه درآمد در جامعه در جهت شکوفایی اقتصاد کشور می باشد.



وی همچنین در پاسخ به لزوم آسیب شناسی اهداف بکوجا افزود: بکوجا با تاکید بر این مهم به انجام ان پرداخته است به طور مثال در نحوه تضمین فروش محصولات تولیدی کشاورز اشاره کرد به نحوی که با حذف واسطه در فروش محصولات شاهد ورود محصول با قیمت مناسب به بازار تقاضا خواهیم بود که این مهم علیرغم تعادل در قیمت بازار منجر به افزایش در آمد کشاورز خواهد شد.


محسن سلطانی-سیدعلی تقویان-عبدالرضا سجادی - مصطفی قربانی -مسعود امیری-اسماعیل اکبری- سید مهدی اسماعیل زاده - صفرعلی صمدی


با توجه به دغدغه حاضرین جلسه در موضوع کسب و کار، نماینده بکوجا در استان مازندران از امکان مشاور کسب و کار، استعدادیابیافراد مختلف در بکوجا خبرداد. وی همچنین استفاده از زیر ساخت های موجود در کشور راه سریع ترین و مناسب ترین راه موجود در شکوفایی اقتصاد دانست.


وی همچنین با اشاره به زمان بر بودن نیل و دشواری های موجود در دستیابی به تمام اهداف بکوجا از اقدام جهادی شکل گرفته ابراز امیدواری نمود و در انتها به روشن بودن آینده و شکوفایی اقتصاد کشور با همراهی جهادگران کشور ابراز خرسندی و امیدواری نمود.




 -اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *