اخبار بکوجا 1399.02.01

به نام خدا

1-مشخصات فنی سِرور موردنیاز برای استقرار سامانه اتوماسیون اداری قطعی و مقرر شد خریداری و راه اندازی آن صورت پذیرد.

2-درخصوص بستر رقومی لازم برای پیاده سازی بانک اطلاعاتی اراضی کشاورزی مذاکراتی با جناب آقای رادسعید انجام و قرار شد در اولین فرصت این موضوع را تعیین تکلیف و نهایی نمایند.

3-اسلایدهای زیبا و باکیفیت و با پیام های مختلف و متعددی توسط جناب آقای سید محمدمهدی لطفی زاده تولید و در حال بارگذاری در سایت و صفحه اینستاگرام می باشد که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می نماید.

4-مقاله ای تحت عنوان "شرکت های هرمی" که از سوی جناب آقای سید امین توکلانی تهیه گردیده بود بر روی سایت Bekooja.com بارگذاری شد.

5-هماهنگی اولیه با جناب آقای مهندس محسن سلطانی نماینده افتخاری بکوجا در استان مازندران به منظور آغاز "تهیه بانک اطلاعات اراضی کشاورزی" در یکی از روستاهای این استان و معرفی نهایی مسئولین شهرستان، بخش، دهستان و روستای مربوطه به عمل آمد تا انشاءالله دراولین فرصت و با فراهم شدن زیرساخت اتوماسیون اداری و ثبت نقشه های اراضی کشاورزی، جلسه ای در استان تشکیل گردد.

6-مقاله "مسکن، موتور محرک اقتصاد در سال جهش تولید" برای مطالعه جناب آقای مهندس محمودزاده معاونت محترم مسکن وزارت راه و شهرسازی ارسال و ضمن دریافت نقطه نظرات ایشان، جلسه ای برای بررسی حضوری موضوع پیشنهاد گردیده است.

7-نقطه نظرات ارزشمند جناب آقای مهدی نوروزیان دبیر محترم گروه اقتصاد کلان روزنامه دنیای اقتصاد در ارتباط با "میثاق نامه بکوجا" دریافت و در همین جا از ایشان کمال تشکر را می نماید.

8-موضوع ارسال مقاله "مسکن، موتور محرک اقتصاد در سال جهش تولید" برای دست اندرکاران ساخت مسکن در بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس این مقاله برای جناب آقای مهندس ایرج رهبر رییس انجمن انبوه سازان تهران و جناب آقای قرائتی از دست اندرکاران تشکل های شرکت های صنعتی ساز مسکن ارسال گردید.

9-فایل های تکمیل شده مربوط به جدول هزینه های یک فرد در طول دوره زندگی از سوی تعدادی از دوستان تکمیل و نتیجه آن ارسال گردیده است.

10-هماهنگی و اخذ مشورت از جناب آقای سید حمید علوی برای چگونگی سازماندهی همکاران داوطلب در استان ها و شهرستان ها و روستاها و اعلام آمادگی ایشان برای همکاری در استقرار سامانه اتوماسیون و آغاز تهیه بانک اطلاعات اراضی کشاورزی در این استان.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *