دوشنبه- 27بهمن 1399-فروشگاه اینترنتی


به نام خدا

فروشگاه اینترنتی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین رضا فرخی راد، جواد راد سعید، سید محمد مهدی لطفی زاده و خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله و آتنا عطارنیا به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 16 روز سه شنبه 1399/11/23 با محوریت سامانه فروشگاهی بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد.






سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید



به گزارش روابط عمومی بکوجا،در ابتدای این جلسه سیدمحمدمهدی لطفی زاده با اعلام نارضایتی از وضعیت اعمال اصلاحات در سایت سرسرابازار از توقف فعالیت فروش در سایت سرسرابازار خبر داد و افزود در حال حاضر فروش در مجموعه به صورت تلفنی انجام می شود.


مهندس فرخی راد از اعمال تغییراتی در سایت سرسرابازار خبرداد و افزود متاسفانه تغییرات اعمال شده بر روی سایت، تغییرات مورد نظر آقای سید محمد مهدی نبوده اند.

 براساس گزارش مهندس فرخی راد از آخرین وضعیت سایت به آغاز طراحی UI صفحه اول سایت سرسرا بازار در هفته آینده خبر داد که طراحی آن توسط اقای محمدحسین سهی انجام خواهد گرفت .

وی همچنین اعمال اصلاحات در سیستم پیامک سایت سرسرا بازار مستلزم بررسی و تایید نهایی خود دانست که مقرر شد در اوایل هفته آینده این تغییرات بررسی خواهد کرد و در هفته آینده تغییرات در این خصوص اعمال خواهد شد.


سید محمد مهدی لطفی زاده ضمن تشکر از زحمات مهندس فرخی راد؛ فعالیت فروش در سایت را نیازمند تکمیل اصلاحات سایت و پنل دسترسی کامل به محتوای سایت عنوان نمود.




اخبار مرتبط:


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *