اخبار بکوجا 1399.01.29

به نام خدا

متن مقاله " جهش در تولید خودرو، تولید ثروت ملی، ایجاد اشتغال و ترغیب فرزندآوری" نهایی و برای اعلام نظر آقای مهندس فاطمی امین ارسال شد.

جلسه "تولید مدل اقتصاد ایران" با حضور آقای سیدامین توکلانی در صبح روز پنجشنبه 1399/01/28 برگزار و جمع بندی زیر صورت گرفت:

1- "جدول برآورد نیازهای هر فرد در طول دوره زندگی" براساس پیشنهاد آقای مهندس سیدمحمد سیدعلی اکبر توسط هر فرد در همان دوره سنی که قرار دارد تکمیل شود.

2- اقدامات لازم برای تکمیل کلیه ردیف های "جدول برآورد نیازهای هر فرد در طول دوره زندگی" به ترتیبی که از هر دهک هزینه ای، حداقل 10 فرم قابل اعتماد وجود داشته باشد صورت پذیرد.

3- برآورد ریز هزینه های دولت و حاکمیت براساس بودجه سال 1398 یا 1399 توسط آقای توکلانی تهیه و در جلسه بعد ارائه شود.

4- درصد ارزش تجهیزات و مواد اولیه وارداتی در قیمت تمام شده محصولات به منظور برآورد درآمد قابل توزیع از محل ستانده های کشور تهیه شود.

5- جدول خلاصه درآمدها و هزینه های سالیانه کشور و برآورد درآمدهای جدید و تاثیر آن در افزایش قدرت خرید مردم و درنتیجه برآورد تقاضای جدید برای برخی کالاها و مبنای مدل برآورد این تقاضا تهیه گردد.

6- پیگیری برای ملاقات و همفکری با اساتید تاثیرگذار صورت پذیرد.

7- از فرصت موجود برای تبیین مهمترین و موثرترین کارهای قابل انجام در "سال جهش تولید" از جمله معرفی این فعالیت ها به تصمیم گیرندگان کشور اعم از دولت و مجلس و در عین حال بدست آوردن همراهی آنان حداکثر استفاده صورت پذیرد.



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *