پنج شنبه- 2بهمن 1399-استفاده از نیروهای جهادی در شبکه ملی- مردمی بکوجا در استان گیلان

به نام خدا

استفاده از نیروهای جهادی در شبکه ملی- مردمی بکوجا در استان گیلان


روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی از همکاری نیروهای جهادی برای تسریع در شکل گیری شبکه ملی-مردمی استان گیلان خبر داد.

براساس این گزارش، با توجه به عملکرد مناسب جهادگران قدیمی در شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان مازندران، مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در این استان، با معرفی یکی از دوستان جهادگر قدیمی خود در استان گیلان، پیشنهاد استفاده از این ظرفیت بزرگ و ارزشمند را برای تسریع در شکل گیری شبکه ملی- مردمی بکوجا در استان گیلان مطرح نمود.




سید علی لطفی زاده
همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانی
همکار افتخاری بکوجا- دکتر سید علی جلیلی
لیلا زاده موسی
سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
سید علی جلیلی

لیلا زاده موسی



به موجب این گزارش، آقای سیدعلی جلیلی که از تلاش گران جهاد سازندگی از ابتدای شکل گیری این نهاد ارزشمند مردمی در استان گیلان بوده اند و سابقه معاونت عمران جهاد سازندگی استان گیلان و مدیرعاملی جهاد نصر این استان و همچنین مدیریت نمایندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را در کارنامه خود دارند برای کمک به شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان گیلان معرفی شده اند.


این گزارش اضافه می کند که به منظور آشنایی بیشتر با مسئولان شبکه سازی بکوجا با آقای سیدعلی جلیلی و همچنین آگاهی ایشان نسبت به اهداف و برنامه های بکوجا، جلسه ای ویدیویی از ساعت 21:00 روز چهارشنبه 1399/11/01 با حضور سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، لیلا زاده موسی جانشین مدیر شبکه سازی بکوجا و محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران برگزار و معارفه اولیه صورت پذیرفت.

در این جلسه آقای مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، چکیده ای از سوابق آقای سیدعلی جلیلی را مطرح نمودند و سپس مهندس لطفی زاده، به تشریح اهداف و برنامه های بکوجا و ضرورت شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در کشور پرداخت.

 


سیدعلی جلیلی، محسن سلطانی، سیدعلی لطفی زاده، لیلا زاده موسی


لطفی زاده هدف اصلی بکوجا را معرفی مشاغل مولد در اقتصاد ایران و افزایش درآمد سرانه مردم ایران از طریق تولید کالاهای دارای ارزش افزوده بیشتر و بهبود بهره وری در تولید کالاهای استراتژیک از جمله محصولات کشاورزی دانست و راه تحقق این هدف را ارتباط نزدیک با تولیدکنندگان از طریق شبکه ملی-مردمی بکوجا و انتقال دانش و فناوری کسب شده از مراکز علمی و پژوهشی کشور به تولیدکنندگان ز طریق این شبکه دانست.


موسس بکوجا به زحمات ارزشمند مهندس محسن سلطانی از جهادگران با اخلاص و قدیمی استان مازندران در شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در این استان نیز اشاره نمود و بهره گیری از تجربیات حاصل شده از شکل گیری این شبکه در استان مازندران را در سرعت گیری این کار در استان گیلان بسیار موثر ارزیابی نمود.


لطفی زاده با مروری بر تلاش جهادگران جهاد سازندگی که در ابتدای انقلاب اسلامی با شور و اشتیاق و اخلاص فراوان و بدون هیچ چشم داشتی، سخت ترین کارها را ممکن ساختند و زمینه ساز ارائه خدمات بی نظیری به مردم مناطق محروم و روستائیان گردیدند، از مشارکت گسترده این عزیزان در شکل گیری شبکه ملی- مردمی بکوجا که اهدافی همانند اهداف ارزشمند همان دوران را دنبال می نماید اظهار خرسندی نمود و اظهار امیدواری نمود تا با حضور آقای سید علی جلیلی و دوستان قدیمی و جهادگر ایشان، شاهد شکل گیری هرچه سریعتر و عملکرد درخشان شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان گیلان باشیم.

 


سیدعلی لطفی زاده به زحمات و خدمات ارزشمند آقای محمد تاروردی زاده از فرهنگیان متعهد و دلسوز و جوان استان گیلان هم که برای شکل گیری این شبکه، کوشش فراوانی داشته اند اشاره نمود و اظهار امیدواری نمود تا همکاری تنگاتنگ آقایان جلیلی و تاروردی زاده، نتایج پرثمری برای شکل گیری شبکه ملی-مردمی بکوجا در استان گیلان و بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد.


آقای سیدعلی جلیلی نیز در این جلسه از تلاش خود برای معرفی نمایندگان شهرستان های استان و بخش های تابعه از میان جهادگران قدیمی و فعال سخن گفت  و درخواست نمود تا برای آشنایی بیشتر با مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی، اطلاعات بیشتری در اختیار ایشان قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، در این جلسه،خانم لیلا زاده موسی، جانشین شبکه سازی بکوجا نیز ضمن اظهار خوشوقتی از حضور آقای جلیلی در جمع همکاران بکوجا و خیرمقدم به ایشان، پیشنهاد ارسال لیست شهرستان ها و بخش های تابعه استان گیلان برای ایشان را مطرح و از ایشان خواستند تا نسبت به درج نام افراد مورد نظر برای پذیرش نمایندگی بکوجا در استان گیلان اقدام نمایند.


در خاتمه مقرر شد تا آقای جلیلی نسبت به مطالعه مطالب موجود در سایت بکوجا به نشانی Bekooja.ir اقدام و با دوستان خود در شهرستان ها و بخش های استان ارتباط گرفته و در جلسه بعدی، که در اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد، نسبت به معرفی گروه اول نمایندگان بکوجا در استان اقدام نمایند.



 -اخبار مرتبط:



 

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *