شنبه-29مرداد1401-رایزنی برای آغاز همکاری های بکوجا و اداره کل بهزیستی استان بوشهر.

به نام خدا

رایزنی برای آغاز همکاری های بکوجا و اداره کل بهزیستی استان بوشهر

شنبه 1401/05/29

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مردم نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از سفر سه روزه سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا به استان بوشهر  خبر داد.

براساس این گزارش، این سفر بنا به دعوت استاندار بوشهر و با میزبانی و محوریت اداره کل کمیته امداد استان بوشهر انجام و دکتر سید مهرداد آل احمد معاون پیشین پژوهش نداجا که از همکاران افتخاری بکوجا می باشد نیز لطفی زاده را همراهی نمود.  

 

سید علی لطفی زاده- موسس بکوجاسید مهرداد ال احمد
محمدرضا میریحسین اسدی راد رییس بهزیستی بوشهر در همکاری بکوجا
سیدعلی لطفی زادهسید مهرداد آل احمد
محمدرضا میری
حسین اسدی راد

نشست با مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی استان کرمان

اولین نشست رسمی لطفی زاده با مسئولین استان بوشهر از بدو ورود وی به استان و از ساعت 20:30 دقیقه روز سه شنبه 1401/05/25 و با حضور دکتر محمدرضا میری مدیرکل کمیته امداد و حسین اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و به میزبانی مدیرکل کمیته امداد برگزار شد. 

در ابتدای این دیدار دکتر محمدرضا میری ضمن خیرمقدم به مهندس لطفی زاده و هیئت همراه، به سوابق موسس بکوجا اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد تا حضور وی در استان بوشهر بتواند منشاء خیر و برکت برای مردم استان شود. 

قدردانی لطفی زاده از دعوت استاندار بوشهر و میزبانی کمیته امداد استان 

در این دیدار لطفی زاده ضمن تشکر از دعوت استاندار محترم بوشهر و قدردانی از میزبانی کمیته امداد استان بوشهر به بیان اهداف و برنامه های بکوجا پرداخت و با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بکوجا و سازمان بهزیستی کشور در اواسط سال 1401، از اسدی راد خواست تا اقدامات لازم برای اجرای مفاد این تفاهم نامه در استان بوشهر را به عمل آورد.

 اهمیت عامل انسانی در بهبود بهره وری در تولید

لطفی زاده گفت: تلاش بکوجا برای تحقق اهداف تعریف شده در بخش کشاورزی و صنعت منجر به شناخت ضرورت تمرکز بر شناسایی استعدادها و تربیت نیروی انسانی منطبق بر استعداد و علایق وی گردیده و از این رو استعدادسنجی از عموم مردم کشور و ارائه خدمات مشاوره برای هدایت صحیح آنان به منظور انتخاب درست در موضوعات مهم زندگی به دستور کار بکوجا اضافه شده است.

نقش سه انتخاب مهم در افزایش رضایتمندی مردم از زندگی و کاهش آسیب های اجتماعی

لطفی زاده افزود: معتقدیم تا چنانچه سه انتخاب مهم زندگی افراد شامل انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل و انتخاب همسر با استفاده از مشاوره افراد خبره و معتمد به درستی انجام شود، در این صورت علاوه بر ایجاد رضایت در ابعاد مختلف زندگی مردم اعم از بخش تحصیلی، شغلی و خانوادگی، شاهد پیشگیری عملی و کاهش جدی آسیب های اجتماعی و افزایش چشمگیر بازدهی نیروی کار در کشور خواهیم بود. 

مهندس لطفی زاده نقش عمل انسانی در بهبود بهره وری در کار را بیش از 64% عنوان نمود و از اسدی راد خواست در سازماندهی و بازسازی علمی متخصصین استعدادسنجی در استان برای ارائه خدمت به مردم و نیز حمایت از ارائه مشاوره به اقشار کم برخوردار و ترویج فرهنگ استعدادسنجی در میان مردم حداکثر همکاری را داشته باشد.

اعلام آمادگی کامل اداره کل بهزیستی استان بوشهر برای همکاری با بکوجا

در خاتمه این دیدار حسین اسدی راد نیز ضمن خیر مقدم به لطفی زاده و هیئت همراه و اظهار خوشوقتی از آشنایی با ایشان، به تحصیلات خود در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی اشاره نمود و بر اهمیت موضوع استعدادسنجی و هدایت استعدادها به سمت شکوفایی منطبق با علایق و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود بازدهی نیروی کار تاکید کرد و آمادگی کامل اداره کل بهزیستی استان بوشهر برای همکاری با بکوجا را اعلام کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *