شنبه-یکم خرداد1400-سایت بکوجا .

به نام خدا

سایت بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا در روز پنج شنبه مورخ 1400/02/30 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی، حسین شریفی پور و خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله  در ارتباط با سایت بکوجا" خبر داد.


سید علی لطفی زاده
جواد راد سعید
مهندس علیرضا میرزایی
حسین شریفی پور
فرشته لاله
سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعیدعلیرضا میرزایی
حسین شریفی پورفرشته لاله


در ابتدای این جلسه مهندس میرزایی ضمن اشاره به اصلاح 90% تغییراتی که توسط خودشان باید انجام می شد افزود انشاالله در هفته آینده قالب را برای انجام اصلاحات برای دکتر شریفی پور ارسال خواهند کرد.
روابط عمومی موارد مورد بررسی و تبادل نظر شده در این جلسه را به شرح زیر عنوان نمود:


عدم امکان بارگذاری مطالب در قسمت همیاران و نکات آموزشی

به گزارش روابط عمومی به کوتاه مهندس میرزایی عدم امکان بارگذاری مطالب در قسمت همیاران را مشکل در قالب دانست و وی همچنین قسمت نقاط آموزشی را بدون مشکل به عنوان نمود و افزود این قسمت از طریق مقالات در کنترل پروژه قابل دسترسی است.

به گزارش روابط عمومی به کجا خانم لاله بخش نقاط آموزشی در قالب با فرمت ویدئو است دانست وی همچنین قالب فرمت مطالب نکات آموزشی در قالب های جدید را محتوای متنی عنوان نمود که بر این اساس نکات آموزشی در قالب جدید با قالب به قبل در تضاد است.

بر این اساس مقرر شد تصمیم نهایی در خصوص محتوای بخش نکات آموزشی (ویدیوی یا متنی)توسط خانم لاله به مهندس میرزایی منعکس شود تا تغییرات لازم در خصوص بارگذاری اطلاعات در این بخش از صفحه اصلی انجام شود همچنین بارگذاری مطالب در قسمت هم یاران مستلزم ارائه طرح قالب سایت به دکتر شریفی برای انجام اصلاحات خواهد بود که انشاالله در هفته آینده قالب دکتر شریفی ارجاع خواهد شد.


نمایش فرم نظر سنجی

به گزارش روابط عمومی بکوجا در این نشست ویدیوی فرم نظر سنجی در بعضی مرورگر ها دچار اشکال گزارش شده است.
مهندس میرزایی وجود این مشکل را تنگ مورد استفاده در این بخش دانست و افزود باید تگ قابل استفاده در تمام مرورگرها باشد و پیدا کنند تا این مشکل حل شود وی همچنین وجود مشکل نمایش سوال نظرسنجی را از قالب طرح دانست و اصلاح آن را به طرح توجیهی موکول نمود.


دسترسی به اطلاعات متنی موجود در قالب قبلی سایت

به گزارش روابط عمومی بکوجا، موسس این مجموعه ضمن اشاره به عدم بکاپ گیری از اطلاعات در قالب قبلی توسط خانم لاله از عدم امکان دسترسی به اطلاعات صفحات متنی، از جمله صفحه همکاران افتخاری اشاره نمود و بر این اساس از مهندس میرزایی درخواست ارائه نسخه از پشتیبان دیتابیس را مطرح نمود.
مهندس میرزایی با اشاره به مشغله فراوان تیم خود در این روز ها، برقراری این دسترسی را به آزاد شدن زمان آنها موکول نمود تا بتوانند سایتی را در یک ساب دامین از بکوجا بارگذاری نمایند و امکان استفاده از اطلاعات برقرار شود.

نمایش معکوس در اخبار پرطرفدار در صفحه اصلی سایت

بر اساس این گزارش مقرر شد تا مهندس میرزایی ترتیب نمایش مطالب در بخش اخبار پرطرفدار در صفحه اصلی را اصلاح نمایند.


جستجو مقالات و اخبار

روابط عمومی بکوجا از اصلاح قسمت جستجو در صفحات داخلی اخبار و مقالات و افزودن فیلد گروه بندی اخبار و مقالات به جستجو فعلی خبر داد .

نمایش شماره گذاری در متون اخبار و مقالات

در ادامه این نشست روابط عمومی بکوجا از بروز مشکل در نمایش شماره گذاری متون خبر داد که مهندس میرزایی حل این مشکل را مستلزم ارجاع طرح به دکتر شریفی و اصلاح آن توسط ایشان دانست.


شبکه های اجتماعی

با توجه به عدم برقراری ارتباط آیکون های شبکه های اجتماعی با صفحه های بکوجا در آنها، دکتر شریفی پور ضمن اشاره به ثابت بودن لینک صفحات به کجا در شبکه‌های اجتماعی درخواست بارگذاری لینک ها توسط مهندس میرزایی در سایت را عنوان نمود بر این اساس مقرر شد لینک صفحات بکوجا در شبکه‌های اجتماعی توسط خانم لاله در اختیار مهندس میرزایی قرار گیرد تا این ارتباط برقرار شود.


خطا در ثبت نظر در اخبار

به موجب گزارش روابط عمومی بکوجا مقرر شد تا این بخش مجددا توسط مهندس میرزایی مورد بررسی قرار بگیرد و خطا در ثبت نظر برطرف شود.



اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *