یکشنبه-28شهریور1400-هم افزایی با دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران.

به نام خدا

هم افزایی با دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

یکشنبه 1400/06/28

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از دیدار سید علی لطفی زاده موسس بکوجا با دکتر کرمانیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و دانشگاه آزاد ساری خبر داد.

این دیدار از ساعت 14:30 روز سه شنبه 1400/06/23 در محل دانشگاه آزاد مازندران و با حضور افراد زیر برگزار شد:

  1. سید علی لطفی زاده موسس بکوجا
  2. حسین کرمانیان رییس دانشگاه آزاد استان مازندران و واحد ساری
  3. حجت الاسلام والمسلمین مصطفی معلمی عضو هیات موسس بکوجا
  4. محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  5. محمد صالحی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان مازندران
  6. صادق سلمان پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد استان مازندران

در ابتدای این دیدار حجت لاسلام والمسلمین دکتر مصطفی معلمی به معرفی اجمالی سید علی لطفی زاده و سازمان مردم نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) پرداخت و با توجه به ظرفیت های مناسب دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات به واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی و صنعتی، پیشنهاد استفاده از ظرفیت ارتباطی بکوجا با واحدهای تولیدی جهت استفاده بهینه از زیرساخت های دانشگاه در قالب واحد تحقیق و توسعه مراکز تولیدی را مطرح کرد.



  
موسس بکوجامحسن سلطانی
مصطفی معلمی
حسین کرمانیان
محمد صالحی
صادق سلمانپور
سید علی لطفی زاده
محسن سلطانیمصطفی معلمی حسین کرمانیان محمد صالحیصادق سلمان پور

سپس مهندس لطفی زاده اهداف و برنامه های بکوجا را تشریح کرد و گفت: ماموریت اصلی بکوجا بهبود وضعیت اقتصادی کشور از مسیر بهبود بهره وری در واحدهای تولیدی با تکیه بر دانش و فناوری می باشد و در این راستا شبکه ملی-مردمی بکوجا مرکب از داوطلبان مردمی و متناظر با تقسیمات کشوری تشکیل و با دسترسی بی واسطه به تولیدکنندگان، موضوع افزایش بهره وری در تولید با تکیه بر دانش و فناوری برای آنها تشریح و پس از اقناع آنان، شبکه ملی نخبگان بکوجا متشکل از پژوهشگران و اساتید و متخصصین کشور نسبت به ارائه خدمات علمی و فناوری به تولیدکنندگان اقدام می کنند.

لطفی زاده بخش دیگری از فعالیت های بکوجا را استعداسنجی از عموم مردم با اولویت جوانان و با استفاده از بستر وب  و ارائه خدمات مشاوره به مردم از طریق متخصصان ذیربط دانست و از دکتر کرمانیان خواست تا در دو موضوع استعدادسنجی و تشکیل شبکه ملی نخبگان بکوجا همکاری نماید.

لطفی زاده استعدادسنجی دانشجویان از طریق آزمون های استاندارد در پایگاه اینترنتی بکوجا به نشانی Bekooja.ir  و ارائه خدمات مشاوره در حوزه هدایت تحصیلی، هدایت شغلی و هدایت ازدواج را یک سرفصل و استفاده از ظرفیت اساتید برای ارائه خدمات مشاوره به دیگر مردم استان را سرفصل دیگری برای همکاری ها در زمینه استعدادیابی عنوان کرد.

وی همچنین استفاده از ظرفیت اساتید و پژوهشگران و دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه به عنوان یکی از ذخایر موجود برای تشکیل شبکه ملی نخبگان بکوجا یاد کرد.


سیدعلی لطفی زاده- مصطفی معلمی



در ادامه این جلسه دکتر صالحی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ضمن خیر مقدم به موسس بکوجا و هیات همراه، از ظرفیت بالای این دانشگاه در ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به دانشجویان و عموم مردم استان خبر داد و ظرفیت دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری در دو حوزه علوم کشاورزی را بالاتر و تعداد اعضای هیات علمی آنان در این رشته را خیلی بیشتر عنوان کرد و آمادگی خود برای همکاری در حوزه استعدادسنجی و ارائه خدمات روانشناسی اعلام کرد.

در ادامه جلسه دکتر صادق سلمان پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز ضمن خیرمقدم به لطفی زاده و هیات همراه، از سوابق خود و خانواده پدری در حوزه کشاورزی و مشکلات پیش رو ترغیب کشاورزان برای تغییر روش های سنتی سخن گفت. وی همچنین آمادگی خود برای همکاری با بکوجا را اعلام کرد.


صادق سلمانپور- محمد صالحی- حسین کرمانیان


در پایان این جلسه دکتر حسین کرمانیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری، ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به لطفی زاده و هیات همراه، از پیشنهادات مطرح شده در جلسه استقبال کرد و با معرفی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران، آمادگی خود برای همه گونه همکاری با بکوجا را اعلام و از دکتر صالحی خواست تا با برگزاری جلسه با خانم خیرخواهان مسئول استعدادسنجی بکوجا در استان مازندران، همکاری مشترک در این زمینه را به عنوان شروع همکاری های دوجانبه آغاز نماید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *