چهارشنبه-5خرداد1400-ملاقات آقای حسن سرهنگ پور مدیرعامل مرغ اجدادمازنداران .

به نام خدا

ملاقات آقای حسن سرهنگ پور مدیرعامل مرغ اجداد مازندران


1400/03/05

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از دیدار مهندس لطفی زاده موسس بکوجا با آقای حسن سرهنگ پور مدیرعامل شرکت مرغ اجداد مازندران (مام) در جریان سفر به مازندران خبر داد.


موسس بکوجا-سید علی لطفی زاده
محسن سلطانی
حسن سرهنگ پور
سید علی لطفی زاده محسن سلطانیحسن سرهنگ پور


به موجب این گزارش، در این دیدار که در ساعت 16:00 روز یکشنبه 1400/03/02 و در محل دفتر مدیرعامل مرغ اجداد مازندران برگزار شد، آقای مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و از هم رزمان جبهه و جنگ حاج حسن سرهنگ پور نیز حضور داشت.

لطفی زاده هدف از این ملاقات را تجدید دیدار با آقای سرهنگ پور و قدردانی از ایشان و همکارانشان برای ادامه تولید مرغ و جوجه یک روزه در این شرایط دشوار اعلام نمود و از خداوند متعال توفیقات بیشتر ایشان و همکارانشان را خواستار شد.

مهندس لطفی زاده از برقراری زنجیره ارزش در شرکت مرغ اجداد مازندران به عنوان یک الگوی مناسب برای سایر تولید کنددگان نام برد و وجود کارخانه خوراک طیور، مزارع جوجه کشی، مزارع مرغ اجداد، مزارع پرورش مرغ گوشتی و کشتارگاه صنعتی در مجموعه شرکت مام را از مهمترین مزیت های این شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد تا با اصلاح سیاست های اقتصادی در کشور، راه برای استمرار و توسعه فعالیت تولیدکنندگان هموار گردد.


مرغ اجداد



موسس بکوجا، مدل مدیریتی شرکت مام در مشارکت با واحدهای تولیدی مختلف تولید مرغ و تخم مرغ در استان مازندران را از دیگر نقاط قوت مهم این شرکت برشمرد و دستیابی به این توفیقات را مرهون تعامل سازنده و روشن بینی مدیران این شرکت بویژه آقای حسن سرهنگ پور دانست.

سید علی لطفی زاده کمک به فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال و یا متوقف از طریق مشارکت با ایشان و برقراری معادله برد-برد با آن ها به ترتیبی که رضایت ایشان نیز تامین گردد را از دیگر اقدامات ارزشمند شرکت مام عنوان نمود و بر استمرار و توسعه این مدل تاکید نمود.

براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار آقای حسن سرهنگ پور ضمن خیر مقدم به آقایان لطفی زاده و سلطانی، اشاره ای به مراحل نهایی ترمیم کارخانه تولید دان مرغ در مجموعه شرکت مام داشت و از دشواری های تولید در شرایط کنونی و نامشخص بودن قیمت نهاده های تولید دان و نیز نرخ گذاری دولت برای فروش مرغ به عنوان نقاط تهدید این صنعت نام برد.

آقای سرهنگ پور از به کارگیری تمامی توان خود و همکاران برای استمرار تولید و کمک به فعال شدن سایر واحدهای تولیدی که به دلایل مختلف نیمه فعال و یا متوقف می باشند نیز سخن گفت و اظهار امیدواری نمود تا برای جهش تولید و استمرار آن سیاست های باثبات و حساب شده در حوزه تولید و صادرات اتخاذ گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *