شنبه-20شهریور1400-معرفی بکوجا به نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان.

به نام خدا

معرفی بکوجا به نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

شنبه 1400/06/20

   روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از دیدار سید علی لطفی زاده موسس بکوجا با حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان خبر داد.

   به موجب این گزارش، این دیدار در ساعت 19:00 روز سه شنبه 1400/06/16 در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و با حضور عیدمحمد فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان و محمد حیدری نماینده بکوجا در شهرستان بندرگز برگزار شد.


سیدعلی لطفی زاده - عیدمحمد فاروقی- سیدکاظم نورمفیدی-محمد حیدری


    در ابتدای این دیدار سید علی لطفی زاده موسس بکوجا به بیان اهداف و برنامه های بکوجا پرداخت و با اشاره به ضرورت بهبود وضعیت اقتصادی کشور ازطریق افزایش تولیدناخالص داخلی، از تلاش بکوجا برای افزایش تولید پنبه و دانه های روغنی در استان گلستان با هدف خودکفایی در تولید این دو محصول در کشور سخن گفت.

   لطفی زاده تشکیل شبکه ملی-مردمی بکوجا متناسب با تقسیمات کشوری در استان ها، شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاها و شهرها را راهبرد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی برای ارتباط مستقیم با مردم و ایجاد شبکه ملی نخبگان را راهبرد بکوجا برای برقراری ارتباط تولیدکنندگان با صاحبان دانش و فناوری عنوان کرد.


   لطفی زاده ضمن تشکر ازتلاش های مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان که در طول سه ماهی که از آغاز فعالیت بکوجا در استان گلستان می گذرد، تلاش فراوانی برای تشکیل شبکه ملی-مردمی و شبکه ملی نخبگان در استان گلستان داشته است، از نماینده ولی فقیه در استان گلستان خواست تا در سخنرانی ها و صحبت های خود به موضوع افزایش تولید از طریق بهبود بهره وری هم اشاره نمایند و مردم استان را به افزایش تولید از طریق بهبود بهره وری تشویق نمایند.


   عید محمد فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان نیز با بیان توضیحات مختصری از فعالیت های خود بویژه کشاورز نمونه در تولید پنبه و سویا در روستای اوجابن در نزدیکی گرگان از دیدار با آیت الله نورمفیدی اظهار خوشوقتی نمود و خواستار حمایت ایشان از فعالیت های بکوجا شد.


سیدعلی لطفی زاده - عیدمحمد فاروقی- سیدکاظم نورمفیدی-محمد حیدری



   محمد حیدری نماینده بکوجا در شهرستان بندرگز نیز با بیان خاطره ای از دیدارهای قبلی با آیت الله نورمفیدی، بر تلاش خود برای پیاده سازی اهداف بکوجا در شهرستان بندرگز تاکید کرد.


    در ادامه این دیدار آیت الله نورمفیدی ضمن خوشامدگویی به مهندس لطفی زاده و هیات همراه، از آغاز فعالیت بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی در استان گلستان استقبال نمود. ایشان همچنین به نمونه فعالیت های مشابهی که در گذشته در استان انجام و نتایج خوبی هم داشته اشاره نمود و از جمله از زهکشی بخشی از اراضی کشاورزی استان که موجب افزایش چشمگیر میزان تولید در آنها شده است تجلیل کرد.

    نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به باور خود به اینکه دانش و فناوری می تواند موجب افزایش تولید ثروت در کشور شود هم اشاره نمود و مسیر انتخابی بکوجا را مسیری درست و هوشمندانه دانست و برای دست اندرکاران ایت حرکت توفیق و سعادت آرزو نمود.

-اخبار مرتبط:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *