شنبه-23مرداد1400-سومین جلسه هماهنگی با نمایندگان بکوجا در استان گلستان.

به نام خدا

سومین جلسه هماهنگی با نمایندگان بکوجا در استان گلستان

1400/05/23

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی(بکوجا) از برگزاری سومین جلسه هماهنگی نمایندگان بکوجا در استان گلستان با موسس بکوجا و نماینده بکوجا در استان مازندران خبر داد.

براساس این گزارش در این جلسه که به صورت مجازی و با حضور سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، عیدمحمد فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان و محمد حیدری نماینده بکوجا در شهرستان بندرگز برگزار شد، محمد حیدری به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با ضرورت ارتباط مستقیم مسئولین وزارت جهاد کشاورزی با کشاورزان با توجه به ابزار الکترونیکی موجود و حذف افراد واسط پرداخت.

                                        

موسس بکوجا
محسن سلطانی
عید محمد فاروقی
محمد حیدری
سید علی لطفی زاده محسن سلطانیعید محمد فاروقیمحمد حیدری

         

آقای حیدری همچنین به استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله شرکت های تعاونی روستایی برای کمک به اقتصاد کشور و کشاورزان اشاره داشت و ایجاد زنجیره تولید و فروش محصولات را گام موثری در بهبود وضعیت تولید برشمرد.

در ادامه این جلسه، مهندس لطفی زاده موسس بکوجا با تاکید برضرورت ایجاد زنجیره ارزش برای کشاورزان از آمادگی بکوجا برای کمک به صادرات محصولات و نیز احیاء شرکت های تعاونی روستایی خبر داد و از آقای حیدری خواست تا ضمن مذاکره با اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان بندرگز، ارزیابی و پیشنهادات خود برای استفاده از ظرفیت این تعاونی ها در جلسه بعد اعلام نمایند.


همچنین مهندس لطفی زاده از آقای مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان درخواست کرد که تا جلسه آینده نمایندگان بکوجا در تعداد دیگری از شهرستان های استان را هم معرفی و از نمایندگان معرفی شده در شهرستان های گنبد، علی آباد کتول و کردکوی نیز بخواهند تا نمایندگان خود در بخش های تابعه را در جلسه بعدی معرفی و برای معارفه به جلسه هماهنگی دعوت نمایند.

لطفی زاده از مهندس فاروقی خواست تا به مرور برنامه هایی برای تشکیل جلسات اختصاصی ماهیانه با مدیران شهرستان ها با حضور نمایندگان بکوجا در هر شهرستان نیز برنامه ریزی نمایند.

سیدعلی لطفی زاده- غلامعلی نورا- عید محمد فاروقی- محمد حیدری- فضل الله میرفندرسکی-

مهندس لطفی زاده از آقای حیدری نیز خواست تا نمایندگان بکوجا در دهستان های زیرمجموعه بخش های شهرستان بندرگز را در جلسه بعد معرفی و با نمایندگان معرفی شده برای حضور در جلسه و معارفه با بقیه اعضاء هماهنگی لازم را به عمل آورند

در پایان این جلسه، مهندس لطفی زاده از مهندس فاروقی خواست تا هماهنگی لازم با نمایندگان را جهت اطمینان از امکان برقراری ارتباط تصویری در ساعت مقرر برای حضور در جلسات به عمل آورند تا از زمان جلسات استفاده مناسب صورت پذیرد.

اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *