شنبه-25اردیبهشت 1400-سایت بکوجا .

به نام خدا

سایت بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا در روز پنج شنبه مورخ 1400/02/23 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علیرضا میرزایی و خانم  فرشته لاله  در ارتباط با سایت بکوجا" خبر داد.


سید علی لطفی زاده
جواد راد سعید
مهندس علیرضا میرزایی
فرشته لاله
سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعیدعلیرضا میرزایی
فرشته لاله


در ابتدای این نشست ویدئویی، موسس بکوجا  ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین در جلسه، از زحمات انجام شده توسط مهندس میرزایی و همکارانشان و همچنین همکاری دکتر حسین شریفی پور قدردانی نمودند، وی همچنین با اشاره به وجود مطالب انباشته برای بارگذاری روبه رو هستیم که در حین بارگذاری مطالب به خطاهای مواجه می‌شویم که همان لحظه عموماً به اطلاع مهندس میرزایی می رسد.


به گزارش روابط عمومی بکوجا خانم لاله با اشاره به اصلاح و رفع خطا در برخی موارد توسط مهندس میرزایی، موارد قابل اصلاح در حال حاضر را به شرح زیر اعلام نمود:

       ۱- مشکل در دسته بندی و مشاهده دسته بندی اخبار و مقالات:
       ۲-مشکلات موجود در فرم همکاری:
       ۳- عدم امکان ثبت برچسب در انتهای اخبار و مقالات
       ۴-مشکل در نمایش همیاران
       ۵- مشکل در نمایش قسمت نکات آموزشی
       6- بروز خطا در قسمت اخبار در بخش مطالب ویژه
       7- نمایش اخبار خیلی قدیم در بخش تازه ها: نهایتاً اخبار هفته گذشته در این بخش نمایش داده شود
       8- نمایش بنر ابتدای سایت در صفحات داخلی به صورت ناقص

دسته بندی اخبار و مقالات


به گزارش روابط عمومی بکوجا مهندس میرزایی به وجود دو گروه بندی مقاله در قالب موجود سایت اشاره کرد: دسته اول گروه بندی گروه بندی مقالات در صفحه اصلی سایت: مثل ریاست جمهوری ۱۴۰۰، مهمترین فعالیت‌های بکوجا، دسته دوم گروه بندی کلی مطالب سایت .

وی با اشاره به عدم امکان جستجو در صفحه مقالات از عدم امکان دسته بندی در مقالات و اخبار خبر داد و افزود در شرایط فعلی اگر امکان فیلتر کردن مطالب را هم به پنل اضافه کنیم با توجه به عدم امکان جستجو، قابلیت فیلتر به طور عملی فراهم نخواهد شد، مگر اینکه مقالات به صورت منویی توسط خانم لاله دسته بندی شوند تا لینک آنها در قسمت مقالات توسط مهندس میرزایی اضافه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، موسس بکوجا اصلاحات مربوط به دسته بندی مطالب را از نیازهای با اولویت پایین دانست و اولویت اول را امکان بارگذاری مطالب بدون اشکال و همچنین افزودن قسمت برچسب ها به مطالب دانست.

افزودن امکان برچسب ها

بر این اساس مهندس میرزایی از وجود برچسبها در قالب جدید تحت عنوان دسته بندی مطالب خبر داد که که این دسته بندی در مطالب کلی سایت یکسان است و در راستای اجرای خواسته موسس بکوجا مقرر شد، برچسب ها از حالت استاتیک به عنوان دسته بندی مطالب به حالت داینامیک و با عنوان برچسب‌ها اصلاح شود.


افزودن فرم استخدام

مهندس لطفی زاده با اشاره به فعالیت های اخیر بکوجا که شرط لازم همکاری با افراد را بارگذاری اطلاعات آنها در قسمت همکاری عنوان شده است، براین اساس الویت دیگر اصلاحات باید فرم دعوت به همکاری باشد، این موضوع که درگذشته هم مطرح شده بود و انجام تغییرات به بعد از تغییر قالب سایت موکول شده بود از مهندس میرزایی خواست تا این موضوع را بعد از حل موارد بارگذاری اطلاعات در اخبار و مقالات در اولویت قرار دهند.

مهندس میرزایی با اشاره به شرایط حاکم بر قسمت پروژه ها در حالت فعلی، ساز و کار اجرایی این فرم را بر اساس اعلام نیاز بکوجا به همکار و در پی آن اعلام آمادگی افراد عنوان نمود که براین اساس فیلدهای دریافت اطلاعات مکانی را در این قسمت نا مناسب دانست و راهکار این موضوع را قابلیت افزودن قابلیت فرم استخدام مطرح که مستلزم بازبینی فرم و تعیین فیلد های مناسب در فرم می باشد.


بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا مقرر شد تا تصمیم نهایی در خصوص فرم استخدام شامل فیلدهای دریافت اطلاعات مکان سکونت افراد، مکان همکاری آنها و همچنین فیلد زمینه‌های همکاری به صورت کرکره ای ‌و‌شامل زمینه های همکاری موجود در بکوجا به مهندس میرزایی اطلاع داده شود تا اطلاعات مربوط به افزودن این فرم به پنل انجام شود.

همچنین مقرر شد تا اصلاحات مطرح شده در بارگذاری اخبار و مقالات و افزودن برچسب ها به مطالب سایت تا جلسه آینده انجام شود

همچنین مقرر شد، بازبینی فرم نظرسنجی به منظور بررسی امکان نظردهی در تمامی مرورگر ها تا جلسه آینده انجام شود.

      

اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *