شنبه-20شهریور1400-مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان -کشاورز نمونه پنبه و سویا.

به نام خدا

مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان -کشاورز نمونه پنبه و سویا

شنبه 1400/06/20

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از بازدید سید علی لطفی زاده موسس بکوجا و محمد حیدری نماینده بکوجا در شهرستان بندرگز از مزرعه کشت پنبه و سویا با مدیریت عیدمحمد فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان خبر داد.

 

سیدعلی لطفی زاده -محمد حیدری

مهندس سیدعلی لطفی زاده- عیدمحمد فاروقی

    مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان -کشاورز نمونه پنبه و سویا          مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان -کشاورز نمونه پنبه و سویا

به موجب این گزارش در این بازدید مهندس فاروقی از اقدامات انجام شده برای بهبود بازده محصولات پنبه و سویا گزارشی ارائه نمود و برآورد خود از میزان برداشت این محصولات در این مزرعه را حدود 6 تن پنبه و 4 تن سویا عنوان نمود.

 

مهندس فاروقی، استفاده از بذر مناسب، رعایت زمان در کاشت و آبیاری و مبارزه با آفات و بیماری ها و استفاده از دانش و فناوری و تجربه و در یک کلمه مدیریت صحیح مزرعه را مهمترین عوامل دستیابی به این موفقیت عنوان کرد.

مهندس فاروقی نماینده بکوجا در استان گلستان -کشاورز نمونه پنبه و سویا

در ادامه این بازدید مهندس لطفی زاده با ابراز خرسندی و شکرگزاری نسبت به درگاه الهی از اینکه نماینده بکوجا در استان گلستان از کشاورزان نمونه استانی و ملی و پرچمدار بهبود عملکرد در واحد سطح در استان می باشد، از زحمات مهندس فاروقی تشکر و قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند متعال مسئلت نمود.

مهندس لطفی زاده، حضور مهندس فاروقی به عنوان یک کشاورز نمونه در کسوت نماینده بکوجا در استان گلستان را مایه مباهات و افتخار دانست و حضور ایشان را عامل تاثیرگذاری در اعتماد بیشتر کشاورزان به پیشنهادات نمایندگان بکوجا در استان عنوان کرد و از مهندس فاروقی خواست تا در انتقال این تجربیات به نمایندگان بکوجا تلاش و جدیت بیشتری داشته باشد.

تصویر زیر مربوط به بازدید موسس بکوجا از مزرعه پنبه آقای فاروقی در اوایل تیرماه سال 1400 می باشد.

سیدعلی لطفی زاده- عید محمد فاروقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *