شنبه-3مهر1400-سایت بکوجا.

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/07/01 و با حضورمهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و آقایان مهندسین جواد رادسعید ، رضا فرخی راد و علیرضا میرزایی و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید

همکار بکوجا- سرکار خانم مهندس فرشته لاله


سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
علیرضا میرزایی
جواد راد سعید
فرشته لاله

در ابتدای این نشست ویدئویی مهندس میرزایی از انجام اکثر موارد اعلام شده خبرداد و افزود: انجام موارد باقی مانده از جمله render blocking مربوط به ui است و انجام این تغییرات با توجه به ارتباط با cms بسیار زمان بر و دارای دشواری هایخاص خود می باشد.

میرزایی در پاسخ به مهندس راد سعید در خصوص میزان تاثیر این مورد در بهبود شرایط سایت گفت: موارد با قی مانده مرتبط با سرعت سایت می باشد در نتیجه تاثیر زیادی در بهبود وضعیت سایت خواهد داشت. براین اساس وی آمادگی کامل خود را در ارتباط با اصلاح موارد احتمالی در کد ها وback-end  سایت را اعلام نمود.

براساس این گزارش مقرر شد back سایت توسط مهندس میرزایی مجددا مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورت وجود مواردی که موجب تاخیر در load  داده ها میشود، موارد هر چه سریع تر رفع شود. همچنین تا حد امکان تعداد درخواست ها به سمت سرور کاهش یابد تا موجب افزایش سرعت سایت شود.

پیشنهاد انتقال به قالب قبلی:

به گزارش روابط عمومی بکوجا، موسس بکوجا پیشنهاد انتقال به قالب قبل را اعلام نمود که با واکنش منفی مهندس میرزایی با توجه به تغییرات زیاد در cms و اضافه شدن ماژول ها مختلف مواجه شد. 

در ادامه مهندس میرزایی افزود در گزارشات دریافت شده مورد فنی در حوزه سئو اعلام نشده است بنابراین وی درخواست انجام بررسی های فنی بیشتر توسط دوستان دیگر را مطرح نمود و مجددا آمادگی خود را در خصوص انجام اصلاحات فنی در این حوزه را اعلام کرد.

میرزایی در پاسخ به طرح مسئله بهبود سرعت سایت توسط مهندس راد سعید افزود: بررسی مجدد back-end سایت و رفع درگیری های احتمالی سرور و دیتابیس را در دستور کار خود قرارخواهد داد.

به گزارش روابط عمومی بکوجا، مهندس فرخی در شرایط سایت را وجود loading  ابتدای سایت عنوان کرد ودر ادامه به روش lazy load اشاره کرد که در آن تصاویر به صورت تدریجی و با اسکرول کاربر load می شوند، که در شرایط فعلی سایت تمام تصاویر و محتواها به صورت کامل لود شده است.

مهندس میرزایی استفاده از این روش را مرتبط با ui عنوان نمود و پیاده سازی front-end  آن را نیازمند برررسی بیشتر دانست.

بر این اساس مقرر شد قسمت back-end توسط مهندس میرزایی انجام شود و تاحد امکان تعداد درخواست ها به سمت سرور کاهش پیدا کند و قسمت fron-end آن توسط مهندس شریفی بررسی شود.

همچنین در جمع بندی این جلسه مقرر شد روش های دیگر در بهبود سرعت سایت توسط حاضرین در جلسه و همچنین مهندس شریفی بررسی شود و در صورت وجود روش های دیگر، موثرترین روش ها به صورت موازی اجرا شوند تا هرچه زودتر مشکل سرعت سایت حل شود.


اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *