پنج شنبه-25 دی ماه 1399-فعالیت شبکه ملی-مردمی بکوجا در شهرستان نکا - استان مازندران

به نام خدا

فعالیت شبکه ملی-مردمی بکوجا در شهرستان نکا - استان مازندران



روایط عمومی و امور بین الملل بکوجا از آغاز فعالیت شبکه ملی-مردمی بکوجا در شهرستان نکا واقع در شرق استان مازندران خبر داد.

براساس این گزارش، در جلسه ویدیویی موسس بکوجا با نمایندگان بکوجا در استان مازندران و شهرستان نکا که از ساعت 8:30 روز چهارشنبه مورخ 1399/10/25  برگزار شد، آخرین وضعیت شبکه سازی در این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابهمات آقای مهندس شبستانی نماینده بکوجا در شهرستان نکا برطرف گردید.



مهندس لطفی راده- مهندس محسن سلطانی- مهندس شبستانی



در این جلسه آقای شبستانی نماینده بکوجا در شهرستان نکا، سوالاتی را در خصوص اهداف و برنامه ها و مجوزهای اخذ شده برای فعالیت های بکوجا مطرح نمود که در پاسخ به آنها، مهندس لطفی زاده موسس بکوجا ضمن ارجاع ایشان به مطالعه سایت bekooja.ir به تشریح مراجع صدور مجوز برای فعالیت های تحت وب پرداخت و با اشاره به اقدامات انجام شده در این رابطه، وجود لوگوی طلایی رسانه های برخط دیجیتال که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر گردیده است را موید فعالیت های بکوجا در چارچوب مقررات و ضوابط دانست. لطفی زاده با اشاره به اعتقاد بکوجا به شفافیت در انجام کارها، انتشار اخبار عموم فعالیت های بکوجا را از نشانه های پایبندی به این موضوع برشمرد.



نماد لوگو طلایی نشر برخط
لوگو طلایی نشر بر خط بکوجا


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا همچنین از پیشنهادات آقای شبستانی مبنی بر استفاده از تجربیات سایر کشورها در بهبود وضعیت اقتصادی و بهره گیری از مشورت مدیران موفق و مورد اعتماد قبلی استان از جمله آقای دکتر احسانی مدیر اسبق سازمان برنامه و بودجه و مدیر اسبق سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و استقبال مدیران بکوجا از این پیشنهادات خبر داد.


براساس این گزارش سیدعلی لطفی زاده ضمن تشریح برنامه های بکوجا در جهت استعدادیابی از عموم مردم کشور و همچنین انتقال دانش و فناوری از متخصصین و محققین به تولیدکنندگان و کشاورزان از طریق شبکه ملی-مردمی بکوجا، بر ضرورت تسریع در شکل گیری این شبکه تاکید نمود.

در ادامه جلسه، آقای شبستانی ضمن تاکید بر ضرورت توجیه تمامی نمایندگان بکوجا در سطوح مختلف، خواستار شکل گیری تشکیلات متناظر با تشکیلات بکوجا در تهران در کلیه استان های کشور شد که مهندس لطفی زاده با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز فعالیت استعدادیابی در استان مازندران و تشکیل دفتر مربوطه با محوریت سرکار خانم خیرخواهان، از تهیه دستورالعمل مربوطه خبر داد و اظهار امیدواری نمود که این فعالیت هم در استان مازندران به سرعت فراگیر گردد.

براساس این گزارش، آقای شبستانی پیشنهاد برگزاری نشست یک روزه با صاحب نظران استان پس از فروکش نمودن بیماری کرونا و نیز استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان برای تسریع در تحقق اهداف بکوجا را مطرح و خطر قائم به شخص بودن این فعالیت در استان را یادآور دند که مقرر شد تا آقای مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران در این موارد بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

در خاتمه آقای مهندس سلطانی ضمن تشکر از پیشنهادات و دغدغه های آقای شبستانی، از ایشان درخواست نمود تا در معرفی نمایندگان بخش ها و دهستان های تابعه شهرستان نکا تسریع نمایند.
جدول تقسمیات کشوری شهرستان نکا






 -اخبار مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *