یکشنبه-2خرداد1400-استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و نمایندگان مجلس خبرگان .

به نام خدا

استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و نمایندگان مجلس خبرگان

یکشنبه 1400/03/02

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)، از ملاقات نمایندگان بکوجا با آیت الله علی معلمی امام جمعه قائم‏شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در قائم شهر خبر داد.

براساس این گزارش، در این ملاقات که از ساعت 8:00 صبح روز شنبه 1400/03/01 در دفتر امام جمعه قائم شهر برگزار شد، مهندس لطفی‌زاده موسس بکوجا، مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و مهندس سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل حضور داشتند، اهداف و برنامه های بکوجا تشریح و مهمترین هدف بکوجا بهبود وضعیت اقتصادی کشور از طریق افزایش تولید ناخالص داخلی (GDP) حداقل به دو برابر میزان کنونی با  بهبود بهره وری و استفاده از دانش و فناوری در تولیدات فعلی از مسیر مرتبط نمودن صاحبان دانش و فناوری با تولیدکنندگان بیان شد.


حشمت الله سبطی موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده محسن سلطانی آیت الله معلمی


مهندس لطفی زاده در این دیدار، ضمن اظهار خوشوقتی از دیدار حضرت آیت الله معلمی، از تلاش بکوجا برای تشکیل شبکه ملی-مردمی در کشور برای دسترسی بدون واسطه به تولیدکنندگان و تشکیل شبکه نخبگان کشور با مشارکت پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها و مراکز فناوری در کشور خبر داد و اظهار امیدواری نمود تا انعقاد قراردادهای همکاری فناورانه میان پژوهشگران و تولیدکنندگان، زمینه ساز جهش تولید و افزایش تولید ناخالص داخلی گردد.


لطفی زاده گفت که افزایش میزان تولید بایستی توسط همین تولیدکنندگان موجود و فعال در کشور صورت پذیرد و این جز در سایه استفاده از دانش و فناوری و بهبود بهره وری در واحدهای تولیدی محقق نخواهد شد.


در این دیدار، حضرت آیت الله معلمی ضمن خیرمقدم به نمایندگان بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی و استقبال از مطالب عنوان شده، اشاره ای به تجربیات خود در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای زمینه سازی در جهت بهبود تولید در استان مازندران نموده و اظهار امیدواری کردند تا با یاری خدای متعال این اهداف در کشور پیاده سازی شود.


سید علی لطفی زاده- حاج آقا معلمی



نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان  از همسویی دولت ها با موضوع جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان به عنوان یکی از مهمترین ضرورت ها یاد کرد و بر استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی که اساسا برای همین ماموریت ها تاسیس شده اند تاکید نمود.


در ادامه جلسه، موسس بکوجا از هماهنگی های انجام شده با نهادهای حمایتی و مردمی همچون هلال احمر، بسیج مهندسین، آستان قدس رضوی و دیگر دستگاه های متولی حمایت از مردم برای استفاده از ظرفیت آن ها خبر داد و افزود که در برخی مناطق دهیاران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در شخصیت حقیقی خود نماینده بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی در محدوده جغرافیایی خود می باشند و تلاش بکوجا بر این است تا از همه ظرفیت های موجود به بهترین نحو استفاده نماید.


در خاتمه این دیدار، مهندس لطفی زاده از آیت الله معلمی خواست تا از تریبون های رسمی برای انتشار این اهداف و دعوت از مردم برای کمک به تحقق آن ها دعوت و در محافل برنامه ریزی در جمع ائمه جمعه و جماعات و نیز مجلس خبرگان، از دیگر اعضاء جلسات نیز برای ترویج فرهنگ کار و تلاش و معرفی راهکار جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور استفاده نمایند و تبیین موضوع بکارگیری دانش و فناوری در تولید را به عنوان تنها راه بهبود بهره وری به عنوان بخش ثابتی از سخنرانی ها و فرمایشات روزمره خود قرار دهند که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *