جمعه-12شهریور1400-فعال شدن صفحه ویژه مشاورین در سایت استعدادسنجی.

به نام خدا

فعال شدن صفحه ویژه مشاورین در سایت استعدادسنجی

جمعه 1400/06/12

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از فعال شدن صفحه مربوط به درج اطلاعات مشاورین در سایت استعدادسنجی بکوجا talent.bekooja.ir خبر داد.

براساس این گزارش در جریان برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای استعدادسنجی در استان مازندران به عنوان پایلوت کشوری، در ساعت 19:00 عصر روز پنجشنبه نیز به روال هر هفته جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت کار در استان مازندران به صورت تصویری و با حضور افراد زیر برگزار شد:

  1. سید علی لطفی زاده موسس بکوجا
  2. محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  3. صدیقه خیرخواهان مسئول استعدادسنجی در استان مازندران
  4. سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل
  5. حامد سرهنگ پور همکار گروه استعدادسنجی مازندران
  6. زهره ریاضی همکار گروه استعدادسنجی مازندران


موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
محسن سلطانی
سیدحشمت الله سبطی
صدیق خیرخواهان
حامد سرهنگ پور
سید علی لطفی زاده محسن سلطانیسیدحشمت الله سبطی صدیقه خیرخواهانحامد سرهنگ پور


در ابتدای این جلسه مهندس لطفی زاده  از پیاده سازی صفحه مربوط به مشاورین در سایت استعدادسنجی بکوجا خبر داد و گفت: در این صفحه علاوه بر دریافت اطلاعات عمومی مشاورین، زمینه فعالیت تخصصی آن ها در هریک از سه موضوع هدایت تحصیلی، هدایت شغلی و هدایت ازدواج و یا ترکیبی از این مشاوره ها به همراه ساعات ارائه مشاوره از سوی افراد در روزهای مختلف هفته و نیز حق الزحمه مورد انتظار آنان برای هر جلسه مشاوره و تعداد جلساتی که به صورت رایگان ارائه خدمت می دهند قابل ثبت می باشد.

لطفی زاده از خانم ها خیرخواهان و ریاضی و آقای سرهنگ پور خواست تا با مراجعه به این صفحه و درج اطلاعات خود، نسبت به کارایی صفحه و اطلاعات بیشتری که احتمالا بایستی از مشاورین دریافت گردد بررسی لازم را انجام و نتیجه را اعلام نمایند.

در ادامه این جلسه خانم خیرخواهان از هماهنگی های انجام شده با حوزه مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برای همکاری در حضور دانش آموزان برای استعدادسنجی خبر داد و آخرین وضعیت را درخواست مکاتبه در این خصوص عنوان کرد. همچنین از هماهنگی با تعدادی از مشاورین شاغل در مدارس برای دعوت از دانش آموزان خود جهت استفاده از ظرفیت استعدادسنجی ایجاد شده خبر داد.


برنامه مشاوران بکوجا


آقای مهندس سبطی نیز از هماهنگی با آقای اباذر موسی پور نماینده بکوجا در بندپی برای دعوت از تعدادی از دانش آموزان دبیرستان های دخترانه این منطقه برای شرکت در استعدادسنجی خبر داد.

در بخش دعوت از مشاورین استان برای همکاری در ارائه خدمات مشاوره به مردم استان نیز آقای سرهنگ پور توضیحاتی ارائه نمود و از اعلام آمادگی تعدادی از دوستان دانشجوی خود برای همکاری در این طرح و پر کردن فرم تقاضای همکاری در سایت بکوجا سخن گفت.

در حوزه استفاده از ظرفیت آموزشگاه های علمی- مهارتی استان نیز آقای مهندس سلطانی به مذاکرات انجام شده با یکی از اساتید خط در شهر بابل و نیز یکی از موسسات آموزش فوتبال خبر دادند و مقرر شد تا در این زمینه فعالیت جدی تری صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که جلسات هماهنگی استعدادسنجی در استان مازندران در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار می گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *