دوشنبه-6بهمن1399-مهندس عباسپور جهادگر دیروز کارآفرین امروز

به نام خدا

مهندس عباسپور جهادگر دیروز کارآفرین امروز

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با مهندس مصطفی عباسپور از پیشکسوتان جهاد سازندگی و کارآفرینان ارزشمند استان مازندران با مسئولین شبکه ملی-مردمی بکوجا خبر داد. این جلسه به صورت تصویری و از ساعت 20:15 روز شنبه 1399/11/04 و با حضور مهندس سید علی لطفی زاده موسس بکوجا، مهندس قدیم مدیر شبکه سازی بکوجا، مهندس لیلا زاده موسی جانشین ایشان و مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران برگزار شد.


عباسپور -سیدعلی لطفی زاده- لیلا زاده موسی-عقیل قدیم-محسن سلطانی


براساس این گزارش آقای عباسپور در روستای وازیک از توابع دهستان هزارپی شمالی در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد اقدام به راه اندازی فعالیت پرورش گلخانه ای گل و گیاه نموده است و با توسعه این فعالیت در سطح روستا و شهرستان، موفق به ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از مردم منطقه شده است.

آقای عباسپور از مهمترین ویژگی های روستای وازیک را عدم فروش زمین و عدم وجود اعتیاد و عدم وجود فرد بیکار در این روستا عنوان می نماید و این روستا را قطب تولید گل و گیاه استان می نامد.

آقای عباسپور می گوید که بلافاصله پس از بازنشستگی از سازمان جهاد کشاورزی استان، به روستا آمده و کار خود را با حداقل امکانات آغاز نموده و امروز با لطف خدا فردی تاثیرگذار در منطقه می باشد.

آقای عباسپور از مدیران بکوجا دعوت نمود تا از فعالیت های ایشان در روستای وازیک و سایر نقاط شهرستان بازدید و چنانچه این تجربیات را قابل استفاده در سایر نقاط استان و کشور می بینند، از آن استفاده نمایند.

مدیران بکوجا نیز با تقدیر از زحمات و تلاش های آقای عباسپور، از آقای مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران درخواست کردند تا از فعالیت های ایشان بازدید و گزارشی از تجربیات ایشان را برای اعضاء گروه بکوجا ارائه نمایند.


 -اخبار مرتبط:





 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *