یکشنبه-7آذر1400-امضاء تفاهم نامه سه جانبه بکوجا-سازمان نظام مهندسی کشاورزی و موسسه تحقیقات برنج برای تربیت کارشناسان مدیریت مزرعه.

به نام خدا

امضاء تفاهم نامه سه جانبه بکوجا-سازمان نظام مهندسی کشاورزی و موسسه تحقیقات برنج برای تربیت کارشناسان مدیریت مزرعه

یکشنبه  1400/09/07

 

روابط عمومی سازمان مردم نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از امضاء تفاهم نامه سه جانبه میان بکوجا، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران و موسسه تحقیقات برنج کشور (معاونت مازندران) برای آموزش کارشناسان سازمان نظام مهندسی توسط اعضاء هیات علمی موسسه تحقیقات برنج به منظور اجرای طرح مدیریت مزرعه خبر داد.

براساس این گزارش، مراسم امضاء این تفاهم نامه از ساعت 11:00 روز شنبه 1400/09/06 و با حضور افراد زیر و در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات برنج کشور (معاونت مازندران) در حاشیه شهر آمل برگزار شد.

  1. دکتر وحید خسروی عضو هیات علمی بخش گیاه پزشکی و معاون موسسه تحقیقات برنج کشور در مازندران
  2. حجت اله علی محمدی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران
  3. مهندس محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  4. دکتر رحمان عرفانی رییس سابق و عضو هیات علمی موسسه تحقیقات برنج مازندران
  5. مهندس سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل


وحیدخسروی- حجت الله علی محمدی


به موجب این تفاهم نامه، درنظر است تا کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران که در روستاهای منتخب بکوجا در سطح استان مقبولیت لازم را میان کشاورزان روستا دارا می باشند و از سویی کشاورزان روستا نیز آمادگی خود برای انعقاد قرارداد مدیریت مزرعه را به نماینده بکوجا در روستا اعلام نموده اند، برای دریافت آخرین دست آوردهای علمی در موسسه تحقیقات برنج کشور (معاونت مازندران) در این موسسه آموزش لازم را دریافت و این یافته ها را در قالب قرارداد مدیریت مزرعه در اختیار کشاورزان داوطلب قرار دهند.


رحمان عرفانی- حجت الله علی محمدی


گفتنی است که پیش نویس قرارداد مدیریت مزرعه از سوی بکوجا و با همکاری اتحادیه تعاونی های روستایی شهرستان بابل، تعدادی از کشاورزان پیشرو، موسسه تحقیقات برنج کشور (معاونت مازندران) و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران در دست تهیه می باشد.

همچنین بستر انعقاد قراردادهای مدیریت مزرعه در حال رایزنی میان کشاورزان، مسئولین محلی روستاهای منتخب، تعاونی های روستایی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می باشد.

لازم به ذکر است که تمام تلاش بکوجا متمرکز نمودن تمامی عایدات اقتصادی حاصل از افزایش تولید به واسطه بکارگیری دانش و فناوری در همان روستا و یا دهستان و بخش می باشد.

سیدحشمت الله سبطی- محسن سلطانی


اخبار مرتبط: 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *