شنبه-13شهریور1400-سایت بکوجا

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/06/11 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علی رضا میرزایی و حسین شریفی نژاد و خانم فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعید
علیرضا میرزایی
حسین شریفی پور
سیدعلی لطفی زاده جواد راد سعید 
علیرضا میرزایی حسین شریفی پور

بررسی دلیل ادامه روند کاهشی رنک الکسا

براساس گزارش روابط عمومی بکوجا مهندس شریفی پور در پاسخ به نگرانی موسس بکوجا در رابطه با سئو و رنک الکسای سایت افزود: در حال حاضر سایت بکوجا از نظر سئو و index  شدن مطالب دچار مشکل نیست و تمام محتواها به موقع در گوگل index میشوند.

مهندس شریفی پور در خصوص بهبود جایگاه سایت بکوجا در رنک الکسا، پیشنهاد پرداخت حق اشتراک و دریافت تگ الکسا را مطرح نمود و افزود با توجه به فیلتر شدن ایران توسط سایت الکسا این بهبود رتبه با افزایش بازدیدهایی انجام میشود که افزونه الکسا را در مرورگر خود داشته باشند تا به وسیله آن الکسا بتواند بازدید های سایت را محاسبه نماید.

خطاهای موجود در search consol google

موسس بکوجا با اشاره به افزایش مجدد تعداد خطاهای موجود در search consol google  در روزهای اخیر، از مهندس شریفی خواست تا راه حلی در این خصوص مطرح نماید تا بتوان براساس آن خطاهای موجود رفع شود و بهبود شرایط را شاهد بود.

به موجب این گزارش مهندس شریفی پور جایگزینی فایل جدید robots.txt را راه حل مناسب رفع این مشکل عنوان نمود، با توجه به عدم به روز رسانی فایل توسط گوگل فایل جدید مجدد در root  سایت بارگذاری شد.

مهندس شریفی رفع خطاهای موجود را پس از بروزرسانی فایل robot.txt نیازمند گذشت زمان اعلام کرد.

ریدایرکت http به https

با توجه به اعلام مشکل در هنگام ورود به سایت توسط مهندس رادسعید و اعلام unsafe بودن سایت توسط گوگل، مقرر شد http به https ریدایرکت شود.

آخرین وضعیت اصلاحات انجام شده

روابط عمومی بکوجا اصلاحات انجام شده توسط مهندس میرزایی را به شرح زیر عنوان نمود:

  1.  ریدایرکت صفحات content بدون محتوا به صفحه 404 انجام شد.

  2. keyword و discription صفحات content اضافه شد.

  3. تصاویر ارسالی توسط خانم لاله با تصاویر قبلی جایگزین شد.


لینک سازی خارجی

در انتهای این نشست ویدئویی، مهندس شریفی پور ضمن اشاره به تاثیر لینک سازی خارجی (با تاکید بر لینک سایت های خبری به سایت بکوجا) بر وضعیت سئو سایت درخواست انجام لینک سازی خارجی را مطرح نمود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *