شنبه-23 مرداد1400- سایت بکوجا.

به نام خدا

سایت بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا از برگزاری جلسه تصویری سایت بکوجا از ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1400/05/21 و با حضور مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین جواد رادسعید، علی رضا میرزایی، حسین شریفی پور و محمد مهدی برخوردار و خانم ها زهرا هاشمی و فرشته لاله در ارتباط با " سایت بکوجا" خبر داد.



موسس بکوجا- سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعید
علی رضا میرزایی
حسین شریفی پور
سیدعلی لطفی زاده
جواد راد سعیدعلیرضا میرزاییحسین شریفی پور


براساس گزارش روابط عمومی بکوجا این نشست ویدئویی، که با حضور مهندس محمد مهدی برخوردار به عنوان فعال حوزه سئو به بررسی وضعیت سئو سایت بکوجا پرداخته شد.

موسس بکوجا ضمن اشاره به روند صعودی و قابل قبول رنک الکسا سایت بکوجا در قالب قبلی، از بروز نابسامانی هایی پس از تعویض قالب سایت خبر داد و افزود علی رغم رفع اشکالات به وجود آمدن در اثر تعویض قالب سایت هر روزه شاهد سیر نزولی جایگاه سایت بکوجا در رنک الکسا هستیم، همانطور که در جلسات قبل اشاره شد این موضوع احتمالا در پی وجود نقص فنی به وجود آمده است. مهندس لطفی زاده از حاضرین در این نشست خواست تا نظرات خود را در جهت بهبود شرایط عنوان نمایند.


مهندس شریفی پور عوامل زیر را در بهبود شرایط سئو سایت موثر دانست:

  1. اصلاحات on page مجددا بررسی شود.
  2. تگ کنونیکال در صفحه اصلی که مجددا حذف شده است، اضافه شود.
  3. قواعد محتوا نویسی رعایت شود.(استفاده مناسب از تگ h ها)
  4. رعایت follow/no follow بودن لینک ها.
  5. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی اصلاح شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا، مهندس برخوردار نیز موارد موثر در سایت را به صورت زیر عنوان نمود:

  1. عدم استفاده از url های طولانی.
  2. بعضی از صفحات تگ title ندارند که باید به ازای تمام صفحات این مقدار اضافه شود.
  3. در قسمت meta data ها در سایت اشکالاتی وجود دارد که نیازمند بررسی مجدد می باشد.
  4. بیشتر تصاویر مورد استفاده مقدار alt ندارند.
  5. مقدار دیسکریپشن بعضی از صفحات نیازمند بازبینی و اصلاح می باشد.

مهندس برخوردار در تکمیل نظرات خود افزود: این سیر نزولی در رتبه الکسا نمی تواند تنها به دلیل موارد گفته شده باشد، زیرا موارد عنوان شده نمی تواند تاثیری در این حد بر جایگاه رنک الکسا داشته باشند. وی افزود: برای حل این مشکل باید بررسی دقیق تری پس از برقراری دسترسی ایشان به ابزار انالیتیکس گوگل انجام دهند تا انشالله بشود راه حلی یافت شود.


به موجب این گزارش، مهندس میرزایی با اشاره به انجام موارد اعلام شده به ایشان در رابطه با موضوع سئو، آمادگی خود را در انجام موارد اعلامی توسط دوستان در حوزه فنی سئو سایت را اعلام نمود و افزود: با توجه به استفاده از طرح آماده در قالب جدید به به هم ریختگی در اصزلاح کثیف بودن کدهای HTML طرح جدید در مقایسه با طرح جدید اشاره نمود و از دلایل افت جایگاه رنک الکسا را مواردی همچون SPEED صفحات سایت و استفاده از Style های inline و موارد این چنین در کدنویسی قالب جدید دانست.


کوتاه نمودن URL ها در سایت:

براساس گزارش روابط عمومی بکوجا مقرر شد: URL های مورد استفاده در سایت ضمن حفظ unique بودن url نسبت به کوتاه شدن آنها توسط سامانه اقدام شود.


صفحه 404 :

براساس گزارش روابط عمومی مقرر شد: امکان ثبت شدن log صفحات 404 به ایت صفحه اضافه شود و همچنین در طراحی این صفحه از لوگو و المان های بکوجا و همچنین و از تگ های h در آن استفاده شود و طرح مورد نظر برای بارگذاری برای مهندس میرزایی ارسال شود.


براساس روابط عمومی بکوجا مقرر شد لیست کاملی از موارد اصلاحی توسط مهندس شریفی برای مهندس میرزایی ارسال شود تا به رفع آن ها اقدام شود.


اخبار مرتبط:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *