اخبار بکوجا 1399.02.27

به نام خدا

همکار بکوجا - خانم فرشته لاله

1) ساعت 14:00 روز پنجشنبه 1399/02/25 جلسه ویدیویی در ارتباط با "سایت bekooja.com ، اتوماسیون اداری و سامانه بکوجا" با حضور آقایان مهندسین رادسعید، میرزایی، فرخی راد و خانم مهندس لاله برگزار و نتایج زیر حاصل شد:

1-1) اقدامات انجام شده بر روی سایت bekooja.com

1-1-1) اطلاعات web master tools که توسط جناب آقای مهندس میرزایی با فرمت جدید بارگذاری گردیده بود مورد تایید قرار گرفته است.


1-2) اقدامات مورد نیاز بر روی سایت bekooja.com

1-2-1) برای هر صفحه توضیحات لازم از سوی طراح سایت اضافه شود (meta data- description)
1-2-2) برای هر صفحه توضیحات لازم از سوی طراح سایت اضافه شود (meta data- description)
1-2-3) در هر صفحه h1 و h2 توسط طراح سایت اضافه شود.
1-2-4) alt عکس های گالری و سایر عکس ها همان عنوان عکس خواهد بود.
1-2-5) alt عکس در عنوان مقاله در صفحه اصلی همان عنوان مقاله خواهد بود که تلاش شود در عنوان از کلمات کلیدی استفاده و حتی الامکان عنوان طولانی نباشد.
1-2-6) در کدنویسی سایت در صفحه مربوط به مقالات، کلمه کلیدی blog بهarticle تغییر یابد.
1-2-7) تلاش شود که خلاصه مقالات که معادل توضیحات (description) مقاله خواهد بود، به نحوی تنظیم شود که حتی الامکان از 150 کلمه فراتر نرود.
1-2-8) مجموع اصلاحات فوق حداکثر تا روز شنبه مورخ 1399/02/27 اعمال خواهد شد.


1-3) اتوماسیون اداری

1-3-1) متاسفانه علیرغم آماده بودن همه زیرساخت ها، آموزش و راه اندازی سامانه اتوماسیون هنوز انجام نشده و مقرر شد تا آقای مهندس رادسعید شخصا پیگیری و این موضوع را تا روز شنبه 1399/02/27حل و فصل نمایند.

همکار بکوجا - آقای جواد رادسعید
1-4) سامانه بکوجا

1-4-1) پیرو جلسه با آقایان مهندس شهران و مهندس لطیفی (مدیرعامل محترم شرکت بهینه ایران) و مذاکرات آقای مهندس رادسعید با ایشان پس از جلسه مذکور، موضوع نحوه راه اندازی سامانه هنوز در وضعیت مبهم باقی مانده است.

1-4-2) با توجه به امکان استفاده از بستر سامانه بازار "پرپروک" و "بهینه ایران"، مقرر شد تا بررسی نهایی توسط آقای مهندس رادسعید در این رابطه انجام و نتیجه در جلسه بعدی اعلام گردد. ضمن آنکه پیشنهاد آقای مهندس فرخی تولید بخش ارتباط با مشتری سامانه فروش بکوجا توسط ایشان و مذاکره با مدیران پرپروک برای استفاده از زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری آنان براساس transaction می باشد.

1-4-3) با توجه به معرفی دو سایت استعدادیابی از سوی دوستان آقای مهندس رادسعید و توجه به این نکته که مدل استعدادیابی بکوجا علاوه بر سه آزمون هوش، شخصیت و حافظه، آزمون های ورزش- هنر- مهارت- دانش- ازدواج و اشتغال را نیز دربر می گیرد که در هرصورت امکان استفاده از سامانه های موجود را منتفی می سازد، مقرر شد تا آقای مهندس رادسعید با مدیران دو سایت مذکور مذاکره نموده و نتیجه را در جلسه بعدی اعلام نمایند.

1-4-4) برای بستربانک های اطلاعاتی هم بستر Arc GIS و استفاده از پایگاه های داده موقت مانند Excel وAccess پیشنهاد گردید که باز هم نتیجه گیری به جلسه بعد موکول شد.

1-4-5) مقرر شد تا فلودیاگرام مربوط به بازار و تامین منابع بکوجا تا روز سه شنبه 1399/02/30 از سوی خانم هاشمی تهیه و ارائه گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *