جمعه-24مرداد1399-شبکه ملی مردمی بکوجا استان مازندران- شهرستان بابل

به نام خدا

شبکه ملی مردمی بکوجا استان مازندران- شهرستان بابل

آغاز معرفی نمایندگان روستاهای دهستان فیضیه شهرستان بابل

همکار افتخاری بکوجا-مهندس رضا اعزازی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا (بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی)، جلسه ویدیویی شبکه سازی ملی- مردمی در استان مازندران با هدف آغاز معرفی نمایندگان روستاهای تابعه دهستان فیضیه از بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران با حضور آقایان مهندسین سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، عقیل قدیم مسئول شبکه سازی بکوجا، محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل، رضا اعزازی نماینده بکوجا در بخش مرکزی شهرستان بابل و فریدون وحدانیان نماینده بکوجا در دهستان فیضیه از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل از ساعت 13:40 روز پنج شنبه مورخ 1399/05/23 برگزار شد.

همکار افتخاری بکوجا- مهندس محسن سلطانیهمکار افتخاری بکوجا- مهندس عقیل قدیم

براساس این گزارش، آقای مهندس لطفی زاده در ابتدای این دیدار ضمن اظهار خوشوقتی از آشنایی و دیدار آقایان مهندسین اعزازی و وحدانیان، بر ضرورت تسریع در معرفی نمایندگان بکوجا در روستاها تاکید کرد. لطفی زاده همچنین با اشاره به فعال شدن فروشگاه اینترنتی بکوجا با هدف حمایت از تولیدکنندگان، بر اهمیت تلاش نمایندگان بکوجا جهت معرفی این سامانه به روستائیان به منظور فراهم ساختن امکان فروش محصولات تولیدی آنان اعم از تولیدات کشاورزی، مشاغل خانگی و صنایع دستی تاکید کرد.

همکاران بکوجا در شهرستان بابل موسس بکوجا-سیدعلی لطفی زاده-عقیل قدیم- مهندس سلطانی-فریدون وحدانیان-مهندس سبطی

در ادامه جلسه، آقای مهندس رضا اعزازی اظهار امیدواری نمود تا آقای مهندس فریدون وحدانیان هرچه سریعتر نسبت به معرفی نمایندگان 33 روستای تابعه دهستان فیضیه اقدام نماید.

مهندس فریدون وحدانیان نیز با اشاره به اینکه به تازگی لیست روستاهای تابعه دهستان فیضیه را دریافت نموده است، از آغاز معرفی نمایندگان بکوجا در روستاهای تابعه این دهستان از روز شنبه مورخ 1399/05/25 خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا ظرف چند هفته نمایندگان کلیه روستاها را معرفی نماید.

لطفی زاده با آرزوی موفقیت برای همه همکاران بویژه آقای مهندس وحدانیان، از آقای مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران خواست تا در معرفی نمایندگان بکوجا در سایر شهرستان های استان نیز تسریع نماید. همچنین لطفی زاده خواستار برگزاری جلسات مشابهی با آقای مهندس حمیدرضا عباس نژاد نماینده دهستان اسبوکلا و آقای مهندس عبدالرحیم کریمی نماینده بکوجا در دهستان گنج افروز از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل شد و آقای مهندس محسن سلطانی اظهار امیدواری کرد که ظرف روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 1399/05/26این جلسات نیز به صورت ویدیویی برگزار گردد.

مهندس لطفی زاده موسس بکوجا همچنین از آقای مهندس سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل درخواست نمود تا در معرفی نمایندگان بخش های بندپی غربی و لاله آباد تسریع و نمایندگان دهستان های تابعه بخش های بابل کنار، بندپی شرقی و گتاب را نیز در اسرع وقت معرفی نمایند.

 -اخبار مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *