یکشنبه-17 اسفند 1399- ساز و کار اجرایی استعدادیابی بکوجا

به نام خدا

ساز و کار اجرای استعدادیابی بکوجا

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری جلسه با حضور ویدئویی مهندس سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا، آقایان مهندسین رضا فرخی راد، جواد راد سعید، خانم ها زهرا هاشمی، فرشته لاله به صورت کنفرانس ویدئویی از ساعت 15 روز سه شنبه 1399/12/14 با محوریت  جمع بندی نحوه  اتصال سامانه استعدادیابی با سایت بکوجا در مجموعه بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی خبر داد



سید علی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید
سیدعلی لطفی زاده
رضا فرخی راد
جواد راد سعید


به موجب گزارش حاضر در ابتدای جلسه مهندس فرخی راد به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت سامانه استعدادیابی پرداخت و از عدم راه اندازی سایت استعدادیابی در وقت مقرر بر اثر مشکل در اتصال به پرسلاین خبر داد.

وی از راه اندازی سایت استعدادیابی  از روز شنبه مورخ 1399/12/16 با آزمون شخصیت، هوش، علاقمندی، علاقمندی شغلی با توجه وضعیت اتصال با پرسلاین آماده راه اندازی خواهد بود.

مهندس فرخی راد امکان راحت تر اعمال تغییرات  و افزودن قابلیت های مراکز مشاوره و آموزش بعد از راه اندازی سایت را عنوان نمود، بر این اساس و با توجه به آماده نبودن آزمون در دیسک مقرر شد آزمون دیسک پس از راه اندازی سایت بکوجا به آزمون های سایت اضافه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی بکوجا و براساس توضیحات مهندس لطفی زاده مقرر شد تا در خصوص نحوه برگزاری آزمون افلاین و همچنین سازوکار اجرایی مراکز مشاوره پس از ازمون استعدادیابی در جلسه آینده تصمیم گیری شود.

 

اخبار مرتبط:


  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *