یکشنبه-4مهر1400-پنجمین نشست با مدیران بکوجا در غرب استان مازندران.

به نام خدا

پنجمین نشست با مدیران بکوجا در غرب استان مازندران

یکشنبه 1400/07/04

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از برگزاری پنجمین جلسه مدیران بکوجا در شهرستان های غرب استان مازندران خبر داد.

در این جلسه که به صورت تصویری و از ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 1400/07/03 برگزار شد، افراد زیر حضور داشتند:

  1. سید علی لطفی زاده موسس بکوجا
  2. محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران
  3. سید حشمت الله سبطی نماینده بکوجا در شهرستان بابل
  4. محمد معصومی نماینده بکوجا در شهرستان چالوس
  5. نجفقلی منصورکیا نماینده بکوجا در شهرستان تنکابن

ضمنا آقای سید شعاع موسوی نماینده بکوجا در شهرستان نوشهر و نیز دکتر محمودی نماینده بکوجا در شهرستان کلاردشت و همچنین نمایندگان بکوجا در شهرستان های عباس آباد و رامسر در این جلسه غایب بود.


سیدعلی لطفی زاده -موسس بکوجا
محسن سلطانیحشمت الله سبطیمحمد معصومینجفقلی منصور کیا
سید علی لطفی زاده محسن سلطانی سید حشمت الله سبطیمحمد معصومینجفقلی منصورکیا 

در ابتدای این جلسه مهندس لطفی زاده موسس بکوجا از مهندس معصومی و مهندس موسوی نمایندگان بکوجا در شهرستان های چالوس و نوشهر و همچنین مهندس منصورکیائی نماینده بکوجا در شهرستان تنکابن برای تدارک برنامه بازدید هفته گذشته تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد تا در جلسات بعدی با همت آقای مهندس سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران، شاهد حضور نمایندگان بکوجا در شهرستان های رامسر و عباس آباد در جلسه باشیم.

لطفی زاده بر اجرای تعهدات توسط همه اعضاء بکوجا تاکید کرد و گفت: در سفر هفته قبل به غرب استان، مقرر شد تا جلسه ای اختصاصی در بخش کجور داشته باشیم که بایستی انشاءالله در اولین فرصت این جلسه را برگزار نماییم. وی همچنین به توافق با آقای رضوی شالیکار تنکابنی برای ارسال نمونه برنج تیسا اشاره کرد و از مهندس سلطانی خواست تا ضمن ارسال نمونه برنج، بازدید از کارخانه شالیکوبی مدرن نمونه به مدیریت حاج سید تقی جعفریان امیری در شهرک صنعتی بندپی شرقی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

 

سیدعلی لطفی زاده- محسن سلطانی- سیدحشمت الله سبطی-محمد معصومی- نجفقلی منصورکیا


لطفی زاده بر ضرورت فعالیت همه رده های شهرستانی، بخش ها، دهستان ها و روستاها تاکید و گفت: تماس های روزانه میان نمایندگان دهستان ها با نمایندگان روستاها و نمایندگان بخش ها با نمایندگان دهستان ها و نمایندگان شهرستان ها با نمایندگان بخش ها بایستی برقرار باشد تا موضوعات به صورت سلسله مراتبی دنبال و به نتیجه برسد.

موسس بکوجا از پیشنهاد مطرح شده در جلسه شهرستان تنکابن مبنی بر تفاوت ماموریت بکوجا در غرب استان نسبت به ماموریت افزایش تولید در واحد سطح برنج در شرق استان سخن گفت و با توجه به سطح زیر کشت ناچیز برنج در غرب استان، ضمن تاکید بر ضرورت سازماندهی کامل شبکه ملی-مردمی بکوجا در این منطقه، خواستار بررسی موضوع نوع محصولات منتخب برای حمایت در غرب استان از سوی آقای مهندس سلطانی شد.

در این جلسه مهندس معصومی سخنانی در ارتباط با پایانه صادراتی گل و گیاه اسبچین در عباس آباد مطرح نمودند و لطفی زاده پیشنهاد نمود تا هر گونه هماهنگی برای صادرات گل و گیاه با اتحادیه های مربوطه که از ظرفیت تولیدی استان مطلع می باشند صورت پذیرد.

با توجه به معرفی نمایندگان تعدادی از روستاهای شهرستان تنکابن از سوی آقای مهندس منصورکیا، توافق شد تا جلسه اختصاصی این شهرستان از ساعت 16:00 روز یکشنبه 1400/07/04 با حضور نماینده بکوجا در استان برگزار گردد.

در خاتمه این جلسه مهندس سلطانی بر تشکیل هر چه سریع تر شبکه ملی- مردمی در شهرستان های غرب استان تاکید و اظهارامیدواری نمود تا در جلسه بعدی نمایندگان همه شهرستان های غرب استان حضور داشته باشند.


-اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *