شنبه-29خرداد1400-گزارش استعدادسنجی پایلوت در استان مازندران.

به نام خدا

گزارش استعدادسنجی پایلوت در استان مازندران

1400/03/29

 

روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) گزارشی از آخرین وضعیت استعدادسنجی آزمایشی در استان مازندران منتشر نمود.

براساس این گزارش، پس از انتخاب روستای اجاک سر در دهستان بابل رود در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر به عنوان پایلوت اجرای استعداسنجی در استان مازندران، جلسات روزانه در ساعت 18:00 هر روز به صورت مجازی برگزار و آخرین وضعیت پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفته است.

در این جلسات آقایان سیدعلی لطفی زاده موسس بکوجا و محسن سلطانی نماینده بکوجا در استان مازندران و خانم ها خیرخواهان مسئول دفتر استعدادسنجی بکوجا در استان مازندران، فباضی مسئول اجرای استعدادسنجی بکوجا، میرزاحسینی از کارشناسان روانشناسی دفتر مرکزی بکوجا، مهندس لاله مدیر سایت های بکوجا و شهرزاد پاپی حضور داشته اند.


روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا، از رفع اشکالات شناسایی شده در سامانه استعدادسنجی بکوجا تحت عنوان "پلکان" از جمله موارد زیر در طی این دوهفته خبر داد:

  1. حل مشکل تاخیر در ارسال کد تایید برای متقاضیان ورود به آزمون ها و همچنین اصلاح متن پیام ارسالی
  2. حل مشکل عدم رویت پیام تایید اصلاح پروفایل مخاطبین
  3. حل مشکل عدم مشاهده تحلیل آزمون ها برای مخاطبین
  4. امکان مشاهده نتایج کلی آزمون ها برای مشاورین
  5. اصلاح عنوان آزمون ها
  6. رفع خطاهای نگارشی در سوالات آزمون ها
  7. اضافه نمودن 4 آزمون جدید به آزمون های قبلی
  8. تکرارعنوان اصلی آزمون ها در همه صفحات سوالات
  9. فعال نمودن گزینه اتمام در پایان آزمون ها


پیشرفت



براساس این گزارش در طی این دو هفته همزمان با انجام تغییرات درخواستی در سامانه استعدادسنجی که با زحمات همکاران شرکت داده پردازان احداث بویژه آقای مهندس رضا فرخی راد مدیرعامل شرکت و آقای سید محمدحسین هاشمی سهی از کارشناسان شرکت مذکور انجام گردیده است، افراد مختلفی از روستای اجاک سر و بخش بهنمیر و شهرهای بابل و تهران به سامانه مذکور وارد شده و برخی از آزمون های استعدادسنجی را انجام داده اند و اختلالات احتمالی در برقراری ارتباط و یا ابهاماتی که مخاطبین عادی در ورود به سامانه مواجه شده اند را به مسئولین مربوطه منعکس نموده اند.


در عین حال چارت سازمانی استعدادسنجی در دفتر مرکزی بکوجا و چارت سازمانی دفاتر استانی نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و خانم ها فیاضی و خیرخواهان مسئول پیاده سازی آن در تهران و مازندران شده اند.


براساس این گزارش، دومین مرحله از اجرای آزمایشی استعدادسنجی با موضوع ارائه خدمات مشاوره به مخاطبین از روز شنبه 1400/03/29 آغاز خواهد شد. در این مرحله، نتایج آزمون های یکی از مخاطبین از سوی کارشناسان مشاوره دفتر مرکزی و مازندران به صورت جداگانه بررسی و در جلسه ای با حضور مجازی همه کارشناسان، نسبت به بررسی نقطه نظرات مختلف و ارزیابی وضعیت امکان ارائه مشاوره به مخاطبین در استان تصمیم گیری خواهد شد.

مرحله سوم از اجرای آزمایشی استعدادسنجی بکوجا در استان مازندران مربوط به ارزیابی واحدهای آموزشی استان و انعقاد تفاهم نامه با آنها به منظور معرفی افرادی که نتیجه آزمون های آنان ضرورت حضور ایشان در دوره های آموزشی مختلف را تایید می نماید می باشد که پیش بینی می شود از اواخر تیرماه سال جاری آغاز گردد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *