یکشنبه-19 اردیبهشت1400-آغاز بهره برداری از سایت جدید بکوجا .

به نام خدا

آغاز بهره برداری از سایت جدید بکوجا

یکشنبه 1400/02/19

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا)، نسخه جدید پایگاه اینترنتی بکوجا با همان نشانی bekooja.ir از تاریخ پنجشنبه 1400/02/16 در دسترس قرار گرفته و جایگزین پایگاه قبلی گردید.

براساس این گزارش، پایگاه اینترنتی بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) توسط شرکت پارس پردازش دارامان به مدیریت آقای مهندس علیرضا میرزایی نژاد کوثری و براساس قالب پیشنهادی آقای مهندس حسین شریفی پور مدیرعامل شرکت سئوست در قالب همکاری های داوطلبانه مردمی با بکوجا تولید گردیده است.

لازم به ذکر است که نسخه قبلی پایگاه اینترنتی بکوجا نیز توسط شرکت پارس پردازش دارامان طراحی و تولید و در تاریخ 1398/12/18 مورد بهره برداری قرار گرفته بود.

عمده ترین تغییرات ایجاد شده در سایت بکوجا مربوط به گرافیک سایت و امکان ارائه مطالب در قالب دسته بندی های بیشتر در آن می باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا با اشاره به اینکه مراحل انتقال مطالب از سایت قبلی به پایگاه جدید و تغییرات فنی آن حدود 3 هفته به طول انجامیده است، از عدم امکان درج مطالب بر روی سایت طی این مدت خبر داده و از این بابت از مخاطبین بکوجا عذرخواهی نموده است.

روابط عمومی و امور بین الملل بکوجا در خاتمه اظهار امیدواری نموده است که با بهره برداری از قالب جدید برای سایت بکوجا، امکان ارائه بهتر مطالب برای مخاطب فراهم و محیط جذاب تری ایجاد گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *